خرید اسباب بازی فکری باری کودک
خبری تفریحی
اخبار ایران و جهان,اخبار ورزشی,اخبار سیاسی
درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
شنبه 4 ارديبهشت 1400برچسب:, :: 20:18 :: نويسنده : علی محسن زاده


اگر تا به حال از نگاه تمرکز کودکی که سعی دارد یک بلوک مربع را در یک سوراخ مربع قرار دهد یا توپ را در هوا بگیرد ، متعجب شده اید ، می دانید که زمان بازی فقط سرگرمی و بازی نیست. این یک کار جدی است.

سایت نی نی پارسه یک سایت فروشگاهی کامل برای لوازم کودک.

در اینجا یک راهنمای سن برای نحوه بازی کودکان و اسباب بازی هایی وجود دارد که کودکان را سرگرم می کنند و به آنها کمک می کنند دنیا را بشناسند ، مهارت های اجتماعی و احساسی را بیاموزند و مغز در حال رشد را تحریک کنند.

نوزادان: چگونه آنها بازی می کنند؟
بازی در سال اول زندگی همه چیز در مورد اکتشاف است. نوزادان از پنج حس خود برای یادگیری در مورد دنیای جالب جدید اطرافشان استفاده می کنند: آیا یک جسم احساس سختی دارد یا نرم چسبنده یا خشن؟ اگر آن را رها کنم چه می کند؟ یا آن را در دهان من قرار دهید؟ بیشتر بازی ها شامل "چشیدن" یا دهان کشیدن یک شی و تکان دادن ، کوبیدن یا انداختن آن است.

وقتی کودک شما مهارت های حرکتی جدیدی پیدا می کند ، بازی هماهنگ و پیچیده تر می شود. مثلا:

در حدود 4 ماهگی ، نوزادان مانند جغجغه شروع به دستیابی و گرفتن اشیا می کنند.
در 6 یا 7 ماهگی ، آنها می توانند آن جغجغه را بین دستان خود منتقل کنند.
در حدود 9 ماهگی ، یک گیره چسب تازه ساخته شده برای نوزادان آسان تر می کند که اشیا smaller کوچکتر مانند بلوک ها و سایر اسباب بازی های کوچک مناسب سن را بدست آورند.
در این مدت ، بازی معمولاً یک فعالیت انفرادی است ، اما بازی در کنار هم با سایر نوزادان و تقلید از فعالیت ها تا پایان سال معمول است.

در حال حاضر ، شما همبازی مورد علاقه کودک خود هستید. آیا تا به حال عروسک عروسکی را در جلوی صورت کودک خود رقصیده اید ، فقط برای این که او را بگیرد و به سمت دهانش بکشد؟ یا آیا او تا به حال هنگامی که به سمت او خزیده اید ، در انتظار و سرخوشی فریاد می زند و می گوید: "من می خواهم شما را بگیرم!"

این تعاملات به کودک شما کمک می کند تا از زبان ، روابط اجتماعی و علت و معلول یاد بگیرد. هنگامی که نوزادان شروع به درک چگونگی ارتباط چیزهای محیط با یکدیگر و چگونگی طعم ، بو ، احساس و صدا می کنند ، نوزادان برای مرحله بعدی رشد آماده می شوند: کشف نحوه کار آنها.

اسباب بازی های هوشمند برای نوزادان
موبایل مهد کودک. اشیایی که بالای سر کودک در حالی که در تخت خوابیده اند می رقصند بینایی را تحریک کرده و دامنه توجه را ایجاد می کنند.
آینه در ابتدا ، کودک شما مجذوب تغییر چهره و حالات به عقب از آینه خواهد شد. با گذشت زمان ، کودک شما متوجه خواهد شد که کودک خسته و خندان که به عقب خیره شده است در واقع بازتابی است. وقتی این اتفاق می افتد ، نوزادان از خودشان آگاهی پیدا می کنند ، که با یادگیری در مورد اعضای بدن و مکان خود به کشف بیشتر خود منجر می شود.
پشته حلقه این اسباب بازی کلاسیک دارای یک مخروط است که متناسب با حلقه های رنگی با اندازه های مختلف است. در ابتدا ، نوزادان از نگه داشتن و دهان زدن حلقه ها لذت می برند. بعداً ، آنها مهارت های حرکتی ظریف را با قرار دادن حلقه ها روی مخروط تمرین می کنند. کودکان نوپا همچنین هنگام قرار دادن حلقه های چند رنگ ، روی رنگها و اعداد می آموزند.
اسباب بازی های کششی. وقتی کودک کوچک شما از یک کاناپه موج سواری به یک واکر تبدیل می شود ، به تعادل و رشد عضلات بزرگ کمک می کند. هرچه نوزادان بیشتر هل بدهند و بکشند ، بیشتر عضلات لازم برای تبدیل آنها به دونده و کوهنورد کار می کنند. بعداً ، در سال های کودک نوپا ، کودکان می توانند از آنها برای کنترل سرعت افزایش خود استفاده کنند.
کودکان نوپا: چگونه آنها بازی می کنند
کودکان نوپا از عملکرد اشیا آگاه می شوند. آنها دوست دارند بلوک ها را روی هم بگذارند ، در تلفن اسباب بازی غر بزنند یا از یک فنجان "بچه بزرگ" بنوشند. مفهوم بازی تظاهر کننده اکنون شروع می شود. ممکن است کودک کوچک شما هنگام هل دادن یک قطار اسباب بازی ، یک عروسک کودک را در رختخواب فرو کند یا صداهای "چو چو" ایجاد کند.

این زمینه را برای بازی در دوره پیش دبستانی فراهم می کند ، هنگامی که از یک تایمر اجاق گاز در آشپزخانه بازی استفاده می کنید یا زنگوله را در یک ماشین آتش نشانی به صدا در می آورید ، به معنای درک فزاینده کودک شما از این است که هر مورد برای یک هدف مناسب است.

کودک نوپای شما نیز شروع به تمایز رنگ و شکل می کند. بنابراین اسباب بازی های روشن ، رنگارنگ و سرگرم کننده را برای در دست گرفتن کمی انتخاب کنید. در سن 2 سالگی ، بیشتر کودکان نوپا می توانند توپ را لگد بزنند ، با مداد رنگی خط خطی کنند و برجهایی به طول چهار بلوک یا بیشتر بسازند. تا 3 سالگی ، آنها می توانند معماهای ساده را انجام دهند و یک سه چرخه را پدال بزنند.

انتظار داشته باشید که تکرارهای زیادی را ببینید ، زیرا به این ترتیب افراد کوچک مهارت های جدید را فرا می گیرند و یاد می گیرند که تا حدودی بر جهان اطرافشان تسلط دارند.

اسباب بازی های هوشمند برای کودکان نوپا
توپ ها. این توپ ها چه بخار شوند ، چه غلت بزنند ، چه گیر بیفتند و چه پرتاب شوند ، مهارت های حرکتی ناخوشایند ، هماهنگی چشم و دست و مهارت را تشویق می کنند.
اسباب بازی ها را مرتب کنید. پازل های تخته سیاه ، فنجان ها یا بلوک های تودرتو و سطل هایی با سوراخ برای بلوک های مختلف ، مهارت های هماهنگی چشم و چشم و حل مسئله را به چالش می کشند.
اسباب بازی های مکانیکی اسباب بازی های بازشو و جعبه های "شلوغ" با دستگیره ها ، دکمه ها و اهرم ها مهارت های حرکتی خوب و حل مسئله را تشویق می کنند و علت و معلول را آموزش می دهند.
اسباب بازی های نقش آفرینی. آشپزخانه ، کیت های پزشک و وسایل گلف به کودکان کمک می کند تا با تقلید از اقدامات شما و دیگر بزرگسالان با نفوذ ، نحوه کار در جهان را بیاموزند. عروسک ها و حیوانات شکم پره بازی را تظاهر می کنند (مهمانی چای برای خرس های عروسکی ، شاید؟) و با آموزش نحوه بیان احساسات و مراقبت از چیزی که دوست دارند ، به رشد اجتماعی و عاطفی کمک می کند.
کودکان پیش دبستانی: چگونه بازی می کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: